Wat wil Hans bereiken?

Hans WieremaIk wil als raadslid mij in blijven zetten voor onze prachtige gemeente. Over het algemeen hebben we de zaken goed voor elkaar in Etten-leur. Een financieel gezonde gemeente waar het voorzieningenniveau voor onze burgers, bedrijven, verenigingen en organisaties op een bijzonder hoog niveau gehouden kan worden.

De PvdA heeft daaraan binnen de raad en de coalitie een belangrijke bijdrage geleverd in de afgelopen ruim dertig jaar. Ik ga me inzetten om dat te bewaken en tevens wil ik mij richten op de drie decentralisaties die door de landelijke overheid als een bezuinigingsmaatregel gebruikt wordt.

Lokaal worden we verantwoordelijk voor de Jeugdzorg, voor de nieuwe WMO en de uitvoering van de Participatiewet. Een gigantische opgave voor de komende jaren voor het College en de Gemeenteraad, waar ook een overgroot deel van onze financiële middelen in onze begroting naar toe gaat. Een opgave en een uitdaging waar ik een wezenlijke bijdrage in zal leveren met speciale aandacht voor de zwakkeren in onze samenleving.

Waar ben je naar op zoek?