Door op 1 juli 2013

Monument076

Tot genoegen van vele Etten-Leurenaren, en ook van de PvdA, wordt het winkelpand, het woonhuis en de voormalige smidse van Jet van Ierssel aan de Oude Bredaseweg volledig gerestaureerd. De nieuwe eigenaren, de familie Van der Schenk, zijn enthousiast van start gegaan. Bijzonder is dat ze iedereen die belangstelling heeft, gul de gelegenheid bieden de ontwikkelingen op de voet te volgen. Op hun prachtige en slim vormgegeven website documenteren ze uitgebreid de (bouwkundige) geschiedenis van het pand, leggen ze uit wat de plannen zijn en doen ze in een geestig weblog verslag van de dagelijkse gebeurtenissen. De website is gekoppeld aan facebook, waar velen reageren. Met verhalen, tips, soms ook vragen. Spannend om te volgen en wie bij wil dragen, mag een dakpan doneren. We wensen de familie Van der Schenk een voorspoedige restauratie van hun woning en ook wat ons betreft: welkom in Etten-Leur!

Monument076
Monument076 op facebook

Waar ben je naar op zoek?