2 juni 2013

Benefietconcert op 15 juni

Naar aanleiding van hun bezoek in 2012 aan een verzorgingstehuis in Šiauliai, wil de stichting Stedenband Etten-Leur een benefietconcert houden voor deze instelling. Dit verzorgingstehuis heeft behoefte aan goed meubilair, hulpmiddelen en de mogelijkheid om de bewoners af en toe te kunnen verwennen. De eigen middelen van dit tehuis zijn hiervoor ontoereikend.

De muziekgroepen The Old Limetree Jazzperados en Duo Papilio gaan komende zomer naar Litouwen om op een zomerfestival in Šiauliai te spelen. HoeDadSo gaat zes weken later naar het Big Band festival in Šiauliai. Deze muziekgroepen stellen hun programma kosteloos ter beschikking.

Om niet met lege handen aan te komen, hebben de drie muziekgroepen de koppen bij elkaar gestoken en het idee opgevat een benefietconcert te geven in Etten-Leur. Nieuwe Nobelaer wil meewerken en stelt de grote zaal en foyer ter beschikking. Alle musici spelen voor het goede doel.

Zij zullen een mooi en kleurrijk programma ten gehore brengen. Duo Papilio en HoeDadSo spelen in de grote zaal, daarna zal de The Old Limetree Jazzperados iedereen meenemen naar de grote foyer. Zij spelen daar, onder het genot van een hapje en een drankje, tot ???? Dat bepaalt u zelf.

De toegang is ‘gratis’, maar de stichting Stedenband zal bij het verlaten van Nieuwe Nobelaer een donatie vragen voor dit goede doel. Wij hopen u op zaterdagavond 15 juni om 20.00 uur in Nieuwe Nobelaer te ontmoeten en wensen u nu alvast een mooie avond.

Stichting Stedenband Etten-Leur Šiauliai