Door Joke Creusen op 21 mei 2017

Kandidaten Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 21 maart 2018 is het zover. Dan zijn de verkiezingen voor de gemeenteraad. Op dit moment zijn wij bezig met de voorbereidingen en we streven ernaar een verkiezingslijst op te stellen met enthousiaste en betrokken mensen. Een mix van ervaring en nieuw talent vinden wij zeer belangrijk. Heb jij interesse? Dan willen we jou vragen om je voor 18 september 2017 kandidaat te stellen voor de verkiezingslijst. Stuur een brief per e-mail met daarin de volgende inhoud:

• Persoonlijke/contact gegevens
  • Motivering
  • Eventuele ervaring (ook zonder ervaring mag je reageren)
  • Een indicatie van je geambieerde plek op de lijst.

De positie van lijsttrekker is open. Dat betekent dat de selectiecommissie de lijsttrekker zal voordragen n.a.v. de selectiegesprekken. Wil jij gaan voor de positie van lijsttrekker? Geef dit dan duidelijk aan in je brief. Uiteraard stellen we aan de positie voor lijsttrekker wel meer eisen dan aan de overige posities. Je bent het uithangbord van onze afdeling en zult representatief moeten zijn in je doen en laten. Ervaring is een pre.

Mail je brief naar: Joke Creusen

We hopen van je te horen!
Met vriendelijke groet,

Joke Creusen,